Az élet szép, és egyéb közhelyek

Történetek ahhoz, hogy pozitívan nézz a jövőbe.

Előszó

2018. augusztus 25. 14:01 - Nemes Lenke

Kedves Olvasó,

 

Örülök, hogy itt vagy!

A történetem megírásával 2 fő célom volt. Egyrészt, hogy méltó emléket állítsak szeretett Édesapámnak, Nemes Lajosnak, hiszen neki köszönhetem, hogy olyan felnőtté váltam, aki meg tudja állni a helyét, ha kell a jég hátán is. Másrészt pedig azért, hogy megmutassam, hogyan tudsz Te is felállni a lehetetlennek tűnő helyzetekből.

 

A blog egy őszinte vallomás a saját életemről, szemezgetve a velem megesett történetekből. Kendőzetlenül bevallva... igazából mindent. :)

 

A történetekben nem szépítem a dolgokat, nem teszek hozzá és nem veszek el belőle: csak annyit írtam le, amit én láttam, éreztem, értettem egy-egy pillanatból. Nem célom megbántani, vagy becsmérelni vele senkit, de biztos vagyok benne, hogy lesz, akinek nem fog tetszeni, hogy mindezt megírtam. Ugyanakkor ezekre a szereplőkre, eseményekre is szükség van ahhoz, hogy Te megértsd a történetek tanulságát.

Látni fogod, hogy nincs bennem keserűség, vagy harag. Egyszerűen tovább léptem. Vagy, ahogy mondani szoktam: elraktam a fal mögé. :)

Tarts velem erre az izgalmas kalandra, amit végig járva Te is tudni fogod, hogy amikor úgy érzed összedőlt körülötted a világ, mindig csak a következő lépést kell megkeresned!

 

- Lenke

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szep-az-elet.blog.hu/api/trackback/id/tr1214201903

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása